Seminario SEA: Introducció a Deep learning amb R amb les llibreries TensoRflow i KeRas amb alguns exemples en la recerca biomèdica a l'Hospital Clínic de Barcelona.

SEA

Inscripción al seminario gratuita: enlace

Conferenciante

foto_rogerborras.jpg

Roger Borràs

Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS)

Día y hora:

Martes 15 de mayo de 2018 a las 11:30.

Lugar:

Sala de Graus, Facultad de Ciencias, campus de la UAB. (enlace)

Duració:

1,5 horas aproximadamente

Inscripción:

La assistencia a este seminario es gratuita.
Por motivos de aforo os agradecemos que os registréis en el siguiente formulario: enlace

Abstract:

Les Xarxes Neurals profundes (Deep Learning) són models d'aprenentatge automàtic molt potents que han aconseguit recentment un excel·lent rendiment en problemes difícils, com el reconeixement de veu, el reconeixement d'objectes i el processat del llenguatge natural entre moltes d'altres sorprenents aplicacions. Veurem una introducció a deep learning i a les arquitectures més utilitzades en l'actualitat (CNN i RNN). R posseeix ja diverses llibreries per implementar xarxes neuronals, però les llibreries Tensorflow i Keras són llibreries de Google que permeten ajustar models amb xarxes neuronals de l'estat de l'art actual tot permetent definir arquitectures neuronals molt complexes de forma senzilla i flexible. Veurem una introducció aquestes llibreries i com implementar aquests models amb exemples pràctics de diferents àmbits i aplicacions. Alguns d'ells en temes de recerca biomèdica, com per exemple, tractar dades de ECG de pacients, així com modelar certs aspectes que es requereixen per al tractament de les arrítmies cardíaques a l'Hospital Clínic de Barcelona.

OS ESPERAMOS