Seminari SEA: Com utilitzem l’anàlisi multivariada per ajudar a les decisions de marketing

SEA

Inscripció al seminari gratuïta: enllaç

Com utilitzem l'anàlisi multivariada per ajudar a les decisions de marketing

 

Conferenciant

Benet Pujol

Head of Market Research,

SEAT, S.A.

foto_seat_1.jpg

Dia i hora:

Dijous 25 d'octubre de 2018 a les 12:00.

Lloc:

Auditori del Centre de Recerca Matemàtica, Facultat de Ciències, campus de la UAB. (enllaç)

Durada:

1 hora aproximadament

Inscripció:

L'assistència a aquest seminari és gratuïta.
Per motius d'aforament us agrairem que us enregistreu en el següent formulari: enllaç

Abstract:

¿Com podem fer servir la informació dels consumidors per prioritzar les accions de màrqueting?
¿Com pot una marca determinar qui son els seus competidors?

Una part de la investigació de mercats es recolza en l’estadística per quantificar fenòmens del comportament dels consumidors. Més enllà de les mesures descriptives bàsiques, sovint en requereix considerar moltes variables alhora i és llavors quan els mètodes d’anàlisi multivariable ajuden a entendre aquests fenòmens.

En aquest seminari es pretén donar una visió eminentment pràctica d’algunes aplicacions de tècniques multivariables. Començarem presentant la visualització d’alguns resultats tal com els utilitzen els responsables de màrqueting de les empreses i desglossarem les tècniques de tractament de dades que cal utilitzar per obtenir-les.

 

US ESPEREM

Campus d'excel·lència internacional U A B