Introduction to Missing Data Workshop

Presentation:

The introduction to missing data, organized by the Biostatistics Department, University of the Free State, South Africa and Mathematics Department, University Autonoma de Barcelona, Spain. This is part of the series of mini-courses in which we intend to promote the application of (Bio)statistics in the medical field.

Objectives of the workshop:

1. Introduction to patterns and consequences of missing data
  2. Methods of handling missing data (monotone or non-monotone)
  3. Simulation study

Program:

Consists of the following blocks:

• Basic concepts: patterns of missing data
  • Methods: Complete case, Multiple imputation etc
  • Simulation study

Destinataris:

El introduction to missing data workshop està dirigit a estudiants universitaris, professorat i professionals que vulguin adquirir coneixements d'aquestes tècniques per aplicar-ho en la seva àrea de coneixement i treball.

Els assistents poden portar el seu propi portàtil.

Professor:

Dr. Lolu Aluko

Lecturer
Department Biostatistics
School of Biomedical Sciences, Faculty of Health Sciences
University of the Free State

Detalls d'organització:

El introduction to missing data workshop es realitzarà els dies 9 i 11 de maig de 2022 de 10:00 a 12:00, a l'aula C5B/027 Universitat Autònoma de Barcelona.

La durada del workshop és de 4 hores.

El màxim nombre de participants és de 20.

La pre-inscripció es realitzarà a través del Servei d'Estadística Aplicada, omplint el formulari d'inscripció: enllaç

Un cop rebut el vostre formulari, us confirmarem mitjançant un correu electrònic si teniu plaça assignada o bé que esteu en llista d'espera.

Quota d'inscripció (2022):

• Inscripció gratuïta