LOGO RADIO MOLLET 96,3 FM
09.04.2021 - 12:12
RADIO MOLLET ENTREVISTA A LA RESPONSABLE DE LA UNITAT DE TRASTORNS DE LA VEU I DE LA DEGLUCIÓ LA Dra. ÀNGELA BELLMUNT

El passat 11 de març al programa setmanal FEM SALUT! de Radio Mollet va entrevistar a la responsable de les unitats de Trastorns de la Veu i Trastorns de la Deglució del SPL de la UAB, la Dra. Àngela Bellmunt, que van explicar els inconvenients que genera en la veu l’ús de les mascaretes.

logo AESPPU
22.03.2021 - 16:13
Comunicat de l'Asociación Española de Servicios Psicológicos y Psicopedagógicos Universitarios (AESPPU)

Des del Servei de Psicologia i Logopèdia de la UAB (SPL) ens fem ressò del comunicat que l’Asociación Española de Servicios Psicológicos y Psicopedagógicos Universitarios (AESPPU) de la qual en som membres, va realitzar el passat 19 de març en resposta a l’actitud  de burla mostrada per representant públic en el Congrés dels Diputats  en referència a la salut mental.

LOGO PSY COVID
18.03.2021 - 12:21
L'ESTUDI PSY-COVID LIDERAT PEL SPL GUANYA UNA BECA DE L'AGAUR

L'estudi internacional  PSY-COVID coordinat per la Unitat d'Estrès i Salut del SPL, de la Facultat de Psicologia de la UAB, la Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), que avalua l'efecte acumulatiu de la pandèmia de la COVID-19 en el comportament humà en més de 30 països de tot el món, ha guanyat una beca de la convocatòria Pandèmies 2020 AGAUR.

FOTO Joan Deus ENTREVISTA TV3 MARÇ 2021
16.03.2021 - 11:16
EL COORDINADOR ASSISTENCIAL DEL SPL, JOAN DEUS, FA UNA ENTREVISTA PELS INFORMTIUS DE TV3 CAP DE SETMANA SOBRE L'IMPACTE DE LA COVID -19 EN LA SALUT MENTAL DELS ESTUDIANTS UNIVERSITARIS.

El professor de la Facultat de Psicologia de la UAB i coordinador assistencial del SPL, Joan Deus, va gravar dijous passat una entrevista sobre l’impacte de la COVID en la salut mental dels estudiants de la UAB.

LOGO INTRESS
11.03.2021 - 12:18
El SPL I INTRESS SIGNEN UN CONVENI DE COL·LABORACIÓ EN RECERCA

El SPL des del grup de recerca DEHISI liderat pel professor de la Facultat de Psicologia José Luis Lalueza ha signat un conveni de col·laboració amb l'entitat sense ànim de lucre INTRESS especialitzada en la gestió de serveis socials.

LOGO ORDESA
11.03.2021 - 09:39
LA UNITAT DE DISFÀGIA COL·LABORARÀ AMB EL LABORATORI ORDESA

La Unitat de Disfàgia del SPL col·laborarà amb els laboratoris ORDESA en les xerrades multidisciplinars que realitzen des del sue departament d'Investigació.

diagrama UCAA
08.02.2021 - 12:28
Unitat de Coaching i Acompanyament Acadèmic (UCAA)

La Unitat d'Estrès i Salut del SPL té previst encetar al març un nou servei d'acompanyament psicològic dirigit al personal acadèmic de la UAB.

Si estàs interessat en gaudir d'aquest servei posa't en contacte amb nosaltres mitjançant aquest formulari.

portada llibre Perfiles Psiquiátricos de Hombres Asesinos
01.03.2021 - 10:29
Abigail Mora Psicològa Clínica i Forense del SPL pública un nou llibre

Abigail Mora, psicologa clínica i forense del SPL de la UAB i l'historiador César Alcalá publiquen el llibre "Perfiles Psiquiátricos de Hombres Asesinos" en el que analitzen la ment d'onze criminals psicópates. La publicació és de l'editorial Sekotia dintre de la seva col·lecció Mi Expediente Favorito.

webinar impacte pandemia
15.02.2021 - 12:11
Comencem el segon cicle d’activitats del Campus SiS amb el webinar “Com afrontem l’impacte psicosocial de la pandèmia?”

El dijous 18 de febrer tindrà lloc el webinar que encapçala el segon cicle d’activitats del Campus SiS. En aquest, diferents ponents intervindran des de les 11:30 fins a les 13:00 hores per a parlar de l’impacte psicosocial de la pandèmia. La sessió es realitzarà via Microsoft Teams.