Unitat d'Estrès i Salut, UES

Unitat d'avaluació, orientació, formació i intervenció en el camps de l'estrès i els trastorns adaptatius.

Destinataris: Persones amb estrès laboral, acadèmic, esportiu, o per adaptació a esdeveniments vitals.

Responsable de la Unitat: Jordi Fernández Castro

curs_gestio_estres_i_de_les_emoc.jpg

Gestió de l'Estrès i de les Emocions

Un curs per desenvolupar habilitats per fer front a les dificultats del dia a dia.

Objectiu: Proporcionar eines per mantenir l’estabilitat emocional davant les complicacions diàries.

Dirigit: a Estudiants de Grau

Contingut: Identificar fonts d’estrès, establir prioritats, gestionar el temps, manegar conflictes interpersonals, ansietat als exàmens i relaxació basada en l’atenció plena (mindfulness).

Metodologia: treball en grup basat en exercicis pràctics.

Curs presencial estructurat en 6 sessions de 2 hores.

Lloc: Campus UAB de Bellaterra.

Dies: Dimecres 6, 13 i 20 d’Octubre i 3,10,i 17 de Novembre de 2021. De 15h a 17h  de la tarda.

Preu:  Estudiants matriculat a la UAB: 180€

Estudiants no UAB: 240€

IMPORTANT: S’ofereixen beques a qui no pugui pagar la taxa, les persones amb beca podran inscriure’s amb una taxa de 15 €.

Inscripcions fins el 23 de setembre de 2021.

INSCRIPCIONS

Informacio del curs document pdf

Impartint per l’equip de la Unitat d’Estrès i Salut del Servei Psicologia i Logopèdia (SPL) de la Facultat de Psicologia de la UAB.