EL COORDINADOR ASSISTENCIAL DEL SPL, JOAN DEUS, FA UNA ENTREVISTA PELS INFORMTIUS DE TV3 CAP DE SETMANA SOBRE L'IMPACTE DE LA COVID -19 EN LA SALUT MENTAL DELS ESTUDIANTS UNIVERSITARIS.

FOTO Joan Deus ENTREVISTA TV3 MARÇ 2021

El passat dijous 11 de març un equip de periodistes de l'informatiu Telenotícies Cap de Setmana de TV3 van venir al SPL per a realitzar una entrevista al professor de la Facultat de Psicologia de la UAB i coordinador assistencial del SPL, sobre l'impacte de la COVID en la salut mental dels estudiants de la UAB.

Aquesta entrevista es va incloure en el reportatge ( 14 de març de 2021) que cada diumenge el Telenotícies Cap de Setmana realitza sobre algun tema d'actualitat, i aprofitant que ja fa un any de les mesures de confinament per la COVID - 19 van voler dedicar-lo a l'impacte que totes aquestes mesures adoptades per la pandèmia que estem vivint i el canvi en les relacions socials han provocat en la salut mental del joves i adolescents de Catalunya, i entre ells el col·lectiu d’estudiants universitaris també hi surt reflectit.

Us facilitem l’enllaç  a la noticia i entrevista que va publicar en el seu web el CCMA.