RADIO MOLLET ENTREVISTA A LA RESPONSABLE DE LA UNITAT DE TRASTORNS DE LA VEU I DE LA DEGLUCIÓ LA Dra. ÀNGELA BELLMUNT

LOGO RADIO MOLLET 96,3 FM

El programa Fem Salut! de Radio Mollet, va dedicar una edició del mateix a parlar sobre els inconvenients que genera en la veu el portar mascaretes.

Van comptar amb la col·laboració de la Dra. Àngela Bellmunt, professora a les Facultats de Medicina i Psicologia de la UAB, responsable de les Unitats de Trastorns de la Veu i Trastorns de la Deglució del Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL) de la Facultat de Psicologia i metgessa a l’Hospital de Mollet, també va col·laborar la logopeda de l’Hospital de Mollet Núria Català.

Us facilitem l’enllaç a l’àudio del programa que va ser molt interessant i van donar consells pràctics per a tothom.