EL SPL PARTICIPA EN EL II FORO INTERNACIONAL DE SALUD ALIMENTARIA

FORO SALUD ALIMENTARIA

La Unitat d'Avaluació i Intervenció en Imatge Corporal (UIAC) del Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL) de la Facultat de Psicologia de la UAB, el CORE en Salut Mental de la UAB en col·laboració amb la Universidad de Olmeca (Mèxic) i la Red Iberoamericana de Mercadotecnia en Salud (RIMS) van organitzar el passat 2 de juny el II Foro Internacional de Salud Alimantaria.

El passat 2 de juny es va realitzar el II Foro Internacional de Salud Alimentaria amb el lema “En Sintonia con el Cuerpo”.

Aquest es va realitzar de forma online via TEAMS amb transmissió en streaming a Youtube amb una connexió simultània entre la UAB, Tabasco i Cancún (Mèxic), va tenir la participació de 15 experts internacionals, d’Espanya, Xile, Estats Unitats d’Amèrica, França, Regne unit i Mèxic, que van exposar les seves gravacions prèvies i van respondre en directe a les preguntes que tenien els inscrits.

El Foro va ser inaugurat pel rector de la UAB, el Dr. Javier Lafuente Sancho i el rector de la Universidad de Olmeca el Dr. Emilio Alberto De Ygartua Monteverde i clausurat per la Dra. Paola Espinoza, coordinadora i psicoterapeuta de la Unitat d’Intervenció en Imatge Corporal (UIAC) del Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL) de la Facultat de Psicologia de la UAB.

L’objectiu d’aquest Foro és ser un estímul per a fomentar la col·laboració entre grups d’investigació per a trobar respostes innovadores a les problemàtiques relacionades amb la imatge corporal, que malauradament és una problemàtica que ha pujat molt degut a les diferents repercussions de la pandèmia de SARS-COVID-2 i que afecta significativament a la població més jove i adolescent.

Es va organitzar en tres blocs diferenciats:

1. Prevenció de problemes relacionats amb la imatge corporal i l’alimentació i promoció de la salut en adolescents. Més enllà del pes.
  2. Propostes interdisciplinars per a la prevenció de problemes relacionats amb la imatge corporal, l’alimentació i l’activitat física.
  3. Més enllà dels trastorns de conducta alimentaria. Experiències en detecció i acompanyament terapèutic.

El II Foro Internacional de Salud Alimentaria va tenir molt d’èxit ja que va comptar amb més de 300 persones inscrites d’arreu del món.

PROGRAMA DEL II FORO INTERNACIONAL DE SALUD ALIMENTARIA

VIDEO DEL II FORO INTERNACIONAL DE SALUD ALIMENTARIA